1. elokuuta 2015

mitä, missä ja milloin?

Hei te kaikki rakkaat! Onko teistä enää kukaan kuulolla? Tänään se vihdoin iski, nimittäin se kauan odotettu inspiraatio istuuntua sohvalle, ottaa läppäri syliin ja alkaa kirjoittamaan teille kuulumisia. Viime kerrasta onkin jo aivan liian pitkä aika. Mutta tiedättekö miten on pakko myöntää, että tämä muutaman kuukauden poissaolo on ollut elämäni mahtavinta aikaa! Näiden parin kuukauden aikana on tapahtunut vaikka mitä ihanaa ja nyt saatte tekin kuulla niistä pikkuisen enemmän. Toki Instagramin puolella seurailevat ovatkin saattaneet kuulumisiani välillä vilkuillakin :)

Tänä kesänä..


..olen kuskin hommissa nauttinut aamuisista kotimatkoista ja niiden ihanista auringonnousuista,
sekä viettänyt monia ikimuistoisia iltoja hyvien ystävien seurassa


..olen juhlistanut rakkaan veljeni valmistujaisia ja Pertun serkun konfirmaatiota,
sekä tavannut sukulaisia ja viettänyt ihania hetkiä läheisten parissa


..olen ottanut rennosti ja löhötellyt päikkäreitä Edin kanssa sohvalla 


..olen ihastellut Pertun mummun kukkapenkkiä ja tänä kesänä jätin omat kukat istuttamatta.
Meidän piha kun kukkii onneksi itsestään tosi kauniisti voikukkien voimalla ;) 


..meidän pieni perhe sai uuden jäsenen kesäkuussa, kun tämä ihanuus asteli ovesta sisään
Roni on rodultaan Jämtlanninpystykorva ja luonteeltaan niin kultainen pieni pallero
 


..Edi sai uuden parhaan leikkikaverin pienestä Roni-pennusta,
joka tosin aikuisena on ainakin viisi kertaa Edin kokoinen :D 


..olen ottanut aurinkoa vain tasan yhden kerran.. hmh, haaveet rusketuksesta murskaantui. 


..olen itkenyt ilosta kun tämän kirjeen avasin! Niin monta vuotta oon halunnut hakea
unelmieni alalle opiskelemaan, mutta vasta nyt miulla riitti siihen rohkeus!
Oon niin onnellinen että pääsen opiskelemaan juuri sitä mitä oikeasti haluan.
Ei ole ilolla rajaa kun siivet saa tuulta alle ja unelmat vihdoin toteutuu!
 


..olen syönyt paljon mansikoita ja nyt haaveilen mustikoiden ja muiden marjojen keräämisestä.
Tulevaa talvea varten olisi ihana saada pakastimen marjavarastot aivan täyteen! 


..olen harmistellut jatkuvia sadepäiviä, mutta myös ihastellut ennen myrskyä taivaan valtaavia tummia pilviä. 


..olen lenkkeillyt tosi paljon ja kuluttanut lenkkareita niin metsäpoluilla,
kuin rantateitä juoksennellenkin. Onneksi miehekekin on innostunut
iltalenkeistä ja niitä vedetään joka ilta yhdessä, huikea fiilis


..ollaan pennun kanssa opeteltu peruskäskyjä, hihnassa kulkemista, luoksetuloa jne.
Voin sanoa että on pikkuisen helpompi tapaus verrattuna Edi-energiapommiin :D


..olen nauttinut näistä ihanan hiljaisista kesäilloista rannalla,
kun voi vain mennä rauhoittumaan ja kun mieli lepää 


..olen rentoutunut kotona, nukkunut paljon päikkäreitä, nauttinut omasta ajasta ja
vastapainoisesti ollut iloinen ystävien kanssa vietetyistä hetkistä 


..olen ensimmäistä kertaa ostanut lipun Ilosaarirockkiin
ja viettänyt aivan mahtavan illan Popedan keikalla!


..olen ikuistanut myös paljon yhteiskuvia meistä, joka on aika harvinaista
kun tuota ukkelia ei meinaa millään kameran eteen saada ;D
 


..olen hankkinut koulua varten valmiiksi kaikkea mahdollista,
enkä millään jaksaisi odottaa opiskelujen aloitusta! 
Tämä kesä on ollut ehkä elämäni paras tähän mennessä! Vaikka säät ovat olleet sateisia, myrskyisiä ja kolean kylmiä, niin siitä huolimatta en vaihtaisi tätä kesää mihinkään. Alkukesän vietin kesätöissä ihanassa työporukassa, sain tietää pääseväni opiskelemaan, ollaan reissattu, käyty mökillä, lenkkeilty ja reippailtu. Tämä kesä on vain ollut niin täynnä kaikkea ihanaa, jonka muistaa varmasti vuosien päästäkin. Myöskin paniikkihäiriö-pahoilainen on saanut väistyä iloisen elämisen tieltä ja itsevarmuus on alkanut palailla piilosta, tällä hetkellä olen onnellisin!

Oon ajatellut heittää bloggaamisen aiheuttamat paineet pois
ja kirjoitella juurikin tämmöisen inspiraation iskiessä.
Joten en lupaile milloin seuraavan kerran palailen naputtelemaan,
mutta ilman stressiä tästä saa niin paljon enemmän itselleen! 

Miun pitää nytten lähteä käyttämään koiruudet juoksemassa ja
sen jälkeen lämmitän saunan ja rentoudun hyvän leffan parissa
Ihanaa ja rentoa viikonloppua kaikille teille!

PS. Millainen teidän kesänne on muuten ollut? 
Ja mitä teille siellä kuuluilee?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

KIITOS PÄIVÄNPIRISTYSKOMMENTISTASI!♥